Zwroty i reklamacje

ZWROTY
- Klient może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone:
a) pisemnie na adres ul. Chartowo 5, 61-245, Poznań.
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@mercado.pl
c) na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę pod adresem: Formularz odstąpienia.
d) za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Zwrot kosztów nastąpi do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Rozpatrywanie proces zwrotu należności może wydłużyć się do chwili otrzymania towaru przez Sprzedawcę.
- Zwrot kosztów poniesionych przez kupującego nastąpi tą samą drogą, co zakup towaru.
REKLAMACJE
Jeżeli Towar ma wadę, Klient może w ramach reklamcji:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
- żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia
Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.
Reklamacje można składać:
- w formie pisemnej na adres Sprzedawcy,
- na adres e-mail: sklep@mercado.pl
W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.