Zwroty i reklamacje

ZWROTY

  • Klient może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  • Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone:

    a) pisemnie na adres ul. Chartowo 5, 61-245, Poznań.
    b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@mercado.pl
    c) na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę pod adresem: Formularz odstąpienia.
    d) za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia
  • Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
  • Zwrot kosztów nastąpi do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Rozpatrywanie proces zwrotu należności może wydłużyć się do chwili otrzymania towaru przez Sprzedawcę.
  • Zwrot kosztów poniesionych przez kupującego nastąpi tą samą drogą, co zakup towaru.

REKLAMACJE

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może w ramach reklamcji:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
  • żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia

Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi. 

Reklamacje można składać:

W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.